Reklama w wyszukiwarkach internetowych
Jak planować i prowadzić kampanię

Helion

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 17.0x30.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
47,00 PLN
Nasza cena
30,81 PLN



Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwiększaj swoje zyski

Jak przekształcić nieciekawy tekst w genialną reklamę
Jak zapewnić sobie czołowe pozycje w popularnych wyszukiwarkach
Jak oceniać swoją pozycję i poprawiać wyniki

Dziś nic nie przyciąga wartościowych użytkowników (czytaj: Twoich klientów) tak skutecznie, jak robią to wyszukiwarki internetowe! Jeśli więc nie zajmujesz wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania dla pożądanych słów kluczowych, oznacza to, że umościli się tam wygodnie Twoi konkurenci. Chcesz wiedzieć, jak się tam dostali, a potem sam zająć najwyższe miejsce w wyszukiwarce, czyli stać się widocznym dla rzeszy nowych klientów Oto książka dla Ciebie!

Książka "Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II" zawiera nietuzinkowe porady i informacje, które pozwolą Ci zdeklasować konkurencję i osiągnąć sukces dzięki odpowiedniemu planowaniu kampanii reklamowej w internecie. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystać łącza sponsorowane i wybrać odpowiednie słowa kluczowe, aby zmaksymalizować zyski. Nauczysz się optymalnie dobierać strony wejściowe na podstawie takich elementów, jak lokalizacja geograficzna lub pora dnia. Na koniec z satysfakcją oddasz niedochodowe kliknięcia swojej konkurencji, a dla siebie zatrzymasz te najcenniejsze!

Łącza sponsorowane, płatna indeksacja i umieszczanie w katalogach
Miejsce wyszukiwarek w planie medialnym
Określanie wartości użytkowników witryny
Tworzenie strategii udanej kampanii PPC
Wybieranie wyszukiwarek i tworzenie odnośników
Wybór słów kluczowych
Maksymalizacja tropu wyszukiwania
Strony konwersji, oferty i budżet
Zarządzanie kampanią
Targetowanie kontekstowe z wykorzystaniem słów kluczowych
Wzbogacanie wyszukiwarki o analizę zachowań

Kup miejsce na szczytach wyszukiwarek i zwiększ swoją sprzedaż!

Szczegóły

Tytuł: Reklama w wyszukiwarkach internetowych
Podtytuł: Jak planować i prowadzić kampanię
Autor: Lee Kevin, Seda Catherine
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324626052
Tytuł oryginału: Search engine advertising
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Walczak Tomasz
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 256
Format: 17.0x30.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg

Recenzje