Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwiększaj swoje zyski
Jak przekształcić nieciekawy tekst w genialną reklamę
Jak zapewnić sobie czołowe pozycje w popularnych wyszukiwarkach
Jak oceniać swoją pozycję i poprawiać wyniki
Dziś nic nie przyciąga wartościowych użytkowników (czytaj: Twoich klientów) tak skutecznie, jak robią to wyszukiwarki internetowe! Jeśli więc nie zajmujesz wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania dla pożądanych słów kluczowych, oznacza to, że umościli się tam wygodnie Twoi konkurenci. Chcesz wiedzieć, jak się tam dostali, a potem sam zająć najwyższe miejsce w wyszukiwarce, czyli stać się widocznym dla rzeszy nowych klientów Oto książka dla Ciebie!
Książka "Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II" zawiera nietuzinkowe porady i informacje, które pozwolą Ci zdeklasować konkurencję i osiągnąć sukces dzięki odpowiedniemu planowaniu kampanii reklamowej w internecie. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystać łącza sponsorowane i wybrać odpowiednie słowa kluczowe, aby zmaksymalizować zyski. Nauczysz się optymalnie dobierać strony wejściowe na podstawie takich elementów, jak lokalizacja geograficzna lub pora dnia. Na koniec z satysfakcją oddasz niedochodowe kliknięcia swojej konkurencji, a dla siebie zatrzymasz te najcenniejsze!
Łącza sponsorowane, płatna indeksacja i umieszczanie w katalogach
Miejsce wyszukiwarek w planie medialnym
Określanie wartości użytkowników witryny
Tworzenie strategii udanej kampanii PPC
Wybieranie wyszukiwarek i tworzenie odnośników
Wybór słów kluczowych
Maksymalizacja tropu wyszukiwania
Strony konwersji, oferty i budżet
Zarządzanie kampanią
Targetowanie kontekstowe z wykorzystaniem słów kluczowych
Wzbogacanie wyszukiwarki o analizę zachowań
Kup miejsce na szczytach wyszukiwarek i zwiększ swoją sprzedaż!
Jak przekształcić nieciekawy tekst w genialną reklamę
Jak zapewnić sobie czołowe pozycje w popularnych wyszukiwarkach
Jak oceniać swoją pozycję i poprawiać wyniki
Dziś nic nie przyciąga wartościowych użytkowników (czytaj: Twoich klientów) tak skutecznie, jak robią to wyszukiwarki internetowe! Jeśli więc nie zajmujesz wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania dla pożądanych słów kluczowych, oznacza to, że umościli się tam wygodnie Twoi konkurenci. Chcesz wiedzieć, jak się tam dostali, a potem sam zająć najwyższe miejsce w wyszukiwarce, czyli stać się widocznym dla rzeszy nowych klientów Oto książka dla Ciebie!
Książka "Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II" zawiera nietuzinkowe porady i informacje, które pozwolą Ci zdeklasować konkurencję i osiągnąć sukces dzięki odpowiedniemu planowaniu kampanii reklamowej w internecie. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystać łącza sponsorowane i wybrać odpowiednie słowa kluczowe, aby zmaksymalizować zyski. Nauczysz się optymalnie dobierać strony wejściowe na podstawie takich elementów, jak lokalizacja geograficzna lub pora dnia. Na koniec z satysfakcją oddasz niedochodowe kliknięcia swojej konkurencji, a dla siebie zatrzymasz te najcenniejsze!
Łącza sponsorowane, płatna indeksacja i umieszczanie w katalogach
Miejsce wyszukiwarek w planie medialnym
Określanie wartości użytkowników witryny
Tworzenie strategii udanej kampanii PPC
Wybieranie wyszukiwarek i tworzenie odnośników
Wybór słów kluczowych
Maksymalizacja tropu wyszukiwania
Strony konwersji, oferty i budżet
Zarządzanie kampanią
Targetowanie kontekstowe z wykorzystaniem słów kluczowych
Wzbogacanie wyszukiwarki o analizę zachowań
Kup miejsce na szczytach wyszukiwarek i zwiększ swoją sprzedaż!
Szczegóły
Tytuł: Reklama w wyszukiwarkach internetowychPodtytuł: Jak planować i prowadzić kampanię
Autor: Lee Kevin, Seda Catherine
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324626052
Tytuł oryginału: Search engine advertising
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Walczak Tomasz
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 256
Format: 17.0x30.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Gdzieżeś ty bywał czarny baranie
Muchomor
Jadą jadą misie
Muchomor
Zgaduj zgadula. Sport
Muchomor
Pojazdy
Muchomor
Copywriting
Jak sprzedawać słowem
Jak sprzedawać słowem
Samo Sedno
E-marketing
Współczesne trendy. Pakiet startowy
Współczesne trendy. Pakiet startowy
Wydawnictwo Naukowe PWN