Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent.
Książka nie jest poradnikiem o sztuce opowiadania. Podaj dalej... sama w sobie jest opowieścią. Literacka forma narracji i niesztampowy styl wypowiedzi autora sprawia, że przedstawione narzędzia traktujemy jako element fabuły większej opowieści...
Podążając za wskazówkami autora, tak jak mityczny bohater wyruszysz w podróż, by przedzierając się przez gąszcz rynkowych pułapek, odkryć to co najcenniejsze w Twojej marce. Ta podróż będzie wyzwaniem, ale nagroda - zdobycie zaufania klientów i zaangażowanie ich w kontynuowanie Twojej opowieści, będzie bezcenna.
Książka Grzegorza Kossona jest pierwszą polską próbą całościowego spojrzenia na rolę storytellingu w marketingu i reklamie. (...) "Podaj dalej" to również propozycja pewnej filozofii marketingu - wzbogacenie marki i dodanie jej kolejnego wymiaru poza "osobowością" czy "charakterem" - obdarzenie jej właśnie wymiarem duchowym. To zaś zupełnie odmienny sposób komunikowania się z konsumentem, który znowu staje się przede wszystkim Człowiekiem.
Marek Staniszewski
Szczegóły
Tytuł: Podaj dalej czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla markiAutor: Kosson Grzegorz
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566173
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 304
Format: 21.0x22.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.657 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Podróż autora
Struktury mityczne dla scenarzystów i pisarzy
Struktury mityczne dla scenarzystów i pisarzy
Wojciech Marzec
Rewolucja social media
Helion
Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę
Słowa i Myśli
E-marketing
Współczesne trendy. Pakiet startowy
Współczesne trendy. Pakiet startowy
Wydawnictwo Naukowe PWN
Bohater o tysiącu twarzy
Nomos