Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów
Helion
Skupienie się organizacji na wewnętrznych procesach biznesowych może pomóc w uzyskaniu płynnej współpracy między poszczególnymi jej działami. Jeśli jednak mimo osiągnięcia takiej płynności klienci wciąż odczuwają frustrację i niezadowolenie z otrzymanego produktu czy usługi, oznacza to, że pojawił się poważny problem. Aby go rozwiązać, trzeba zmodyfikować sposób działania firmy, tak aby możliwe stało się spełnienie oczekiwań jej klientów. Diagramy synchronizacji i mapowanie wrażeń są doskonałą drogą do zdobycia wiedzy, co w tym celu należy zrobić.
Niniejsza książka jest wnikliwym i praktycznym podręcznikiem projektowania wrażeń użytkownika. Będzie niezastąpionym poradnikiem dla każdego, kto chce w swojej firmie uzyskać synchronizację świadomości organizacji z faktycznymi doświadczeniami jej klientów. Pokazano tu, jak oceniać swoją pozycję sprzedażową, jak osiągnąć synchronizację zespołów i poziomów organizacji, i wreszcie, jak posłużyć się wizualizacjami jako wspólnymi ramami odniesienia. Przedstawiono diagramy, które stanowią doskonały sposób wizualizowania wrażeń klientów. Dzięki opisanym tu narzędziom zaproponowanie udoskonaleń w działaniu firmy przyjdzie o wiele łatwiej.
Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:
korzyści z mapowania wrażeń dla strategicznego zarządzania firmą
koncepcje leżące u podstaw diagramów synchronizacji i mapowania wrażeń
etapy iteracyjnego mapowania wrażeń i wykorzystywanie diagramów
praktyczne przykłady zastosowania diagramów synchronizacji
różne rodzaje diagramów i ich wykorzystanie
Mapowanie wrażeń z tego korzystają skuteczni szefowie i właściciele firm!
Szczegóły
Tytuł: Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramówAutor: Kalbach Jim
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328329317
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 376
Format: 17.0x23.2
Oprawa: Miękka
Waga: 0.605 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Content marketing po polsku
Jak przyciągnąć klientów
Jak przyciągnąć klientów
Wydawnictwo Naukowe PWN
Die empty Życie na 100%
OSM Consult
AdWords i Analytics
Zostań certyfikowanym specjalistą
Zostań certyfikowanym specjalistą
Wydawnictwo Naukowe PWN
Niepamięć
W.A.B.
Biblia copywritingu
Helion