Pierwsza książka wydana w języku polskim, poświęcona sztuce nowoczesnej obsługi kelnerskiej.
Skupia się na tym, co w zawodzie kelnera jest najważniejsze - na umiejętnościach interpersonalnych, prezentacyjnych, komunikacyjnych i sprzedażowych, niezbędnych do tego, by odnieść sukces w zawodzie kelnera.
Książka kładzie nacisk na praktykę. Jest napisana językiem bezpośrednim, wzbogacona przykładami, anegdotami, ćwiczeniami do wykonania "na żywo" oraz wywiadami z doświadczonymi przedstawicielami branży restauracyjnej.
- Co odróżnia kelnera przeciętnego od kelnera wybitnego - cechy, postawy, umiejętności
- Kelner jako gospodarz i doradca ds. potraw
- Skuteczne narzędzia sprzedaży kelnerskiej
- Scenariusz profesjonalnej obsługi klienta
- Typologie klientów i zasady ich obsługi
- Jak radzić sobie z trudnymi klientami i w trudnych sytuacjach
- Wskazówki dla menedżerów sali
- Praktyczne ćwiczenia i scenki do oceny
- Opinie profesjonalistów branży restauracyjnej
Szczegóły
Tytuł: Sztuka usługiwaniaPodtytuł: Jak być dobrym kelnerem
Autor: Janasik Aldona, Zarczuk Dorota
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375564600
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 234
Format: 16.5x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.3 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Wino i jedzenie
MW.
Wino Kurs wiedzy
Explanator