Sztuka usługiwania
Jak być dobrym kelnerem

CeDeWu

  • Rok wydania: 2017
  • Format: 16.5x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
49,00 PLN
Nasza cena
39,46 PLN
Oszczędzasz 20%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Pierwsza książka wydana w języku polskim, poświęcona sztuce nowoczesnej obsługi kelnerskiej. Skupia się na tym, co w zawodzie kelnera jest najważniejsze - na umiejętnościach interpersonalnych, prezentacyjnych, komunikacyjnych i sprzedażowych, niezbędnych do tego, by odnieść sukces w zawodzie kelnera. Książka kładzie nacisk na praktykę. Jest napisana językiem bezpośrednim, wzbogacona przykładami, anegdotami, ćwiczeniami do wykonania "na żywo" oraz wywiadami z doświadczonymi przedstawicielami branży restauracyjnej. - Co odróżnia kelnera przeciętnego od kelnera wybitnego - cechy, postawy, umiejętności - Kelner jako gospodarz i doradca ds. potraw - Skuteczne narzędzia sprzedaży kelnerskiej - Scenariusz profesjonalnej obsługi klienta - Typologie klientów i zasady ich obsługi - Jak radzić sobie z trudnymi klientami i w trudnych sytuacjach - Wskazówki dla menedżerów sali - Praktyczne ćwiczenia i scenki do oceny - Opinie profesjonalistów branży restauracyjnej

Szczegóły

Tytuł: Sztuka usługiwania
Podtytuł: Jak być dobrym kelnerem
Autor: Janasik Aldona, Zarczuk Dorota
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375564600
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 234
Format: 16.5x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.3 kg

Recenzje