Ludzie twoją reklamą
Twórz porywające historie, o których warto mówić
Miasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezpłatnie... Na żądanie tysięcy telewidzów. Bajecznie skuteczny marketing bez dużego budżetu, możliwy dzięki pomysłowości i wiedzy o tym, jak działają massmedia. To marketing szeptany sztuka reklamy bez reklamy.
Marketing szeptany to bezprecedensowy podręcznik kreowania szumu medialnego. Nauczy cię:
znajdować nowe, jeszcze wolne od zgiełku media reklamowe,dawać dziennikarzom historie na pierwszą stronę,
kalkulować rzeczywiste koszty i zwrot z inwestycji w reklamę,
operować tym, czym ludzie i media karmią się najchętniej: tabu, komizmem, skandalem,
tworzyć kultowe marki, które zapiszą się w historii.
Autor tej książki, Mark Hughes, zna sekrety marketingu szeptanego z pierwszej ręki. Za sprawą jego pomysłowości i intuicji medialnej serwis internetowy Half.com zdobył 8 milionów użytkowników w trzy lata, i to przy minimalnych nakładach na płatną reklamę. Magazyn Time nazwał to jednym z największych podbojów opinii publicznej w historii. Firmy, które powierzyły swój marketing Hughesowi, doskonale na tym wyszły stały się magnesami medialnymi i z małych zmieniły się w duże. Po prostu przeczytaj, co radzi Hughes i zrób to.
O AUTORZE
Mark Hughes jest dyrektorem zarządzającym firmy konsultingowej Buzzmarketing i gospodarzem programu radiowego The Buzz Factor. Uczy przedsiębiorców i zarządzających, jak kreować szum medialny wokół ich marek. Hughes zarządzał marketingiem takich firm, jak Half.com (spółka zależna od eBay), PepsiCo i PepBoys. Więcej o nim i o tej książce znajdziesz na stronie www.buzzmarketing.com.
Twórz porywające historie, o których warto mówić
Miasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezpłatnie... Na żądanie tysięcy telewidzów. Bajecznie skuteczny marketing bez dużego budżetu, możliwy dzięki pomysłowości i wiedzy o tym, jak działają massmedia. To marketing szeptany sztuka reklamy bez reklamy.
Marketing szeptany to bezprecedensowy podręcznik kreowania szumu medialnego. Nauczy cię:
znajdować nowe, jeszcze wolne od zgiełku media reklamowe,dawać dziennikarzom historie na pierwszą stronę,
kalkulować rzeczywiste koszty i zwrot z inwestycji w reklamę,
operować tym, czym ludzie i media karmią się najchętniej: tabu, komizmem, skandalem,
tworzyć kultowe marki, które zapiszą się w historii.
Autor tej książki, Mark Hughes, zna sekrety marketingu szeptanego z pierwszej ręki. Za sprawą jego pomysłowości i intuicji medialnej serwis internetowy Half.com zdobył 8 milionów użytkowników w trzy lata, i to przy minimalnych nakładach na płatną reklamę. Magazyn Time nazwał to jednym z największych podbojów opinii publicznej w historii. Firmy, które powierzyły swój marketing Hughesowi, doskonale na tym wyszły stały się magnesami medialnymi i z małych zmieniły się w duże. Po prostu przeczytaj, co radzi Hughes i zrób to.
O AUTORZE
Mark Hughes jest dyrektorem zarządzającym firmy konsultingowej Buzzmarketing i gospodarzem programu radiowego The Buzz Factor. Uczy przedsiębiorców i zarządzających, jak kreować szum medialny wokół ich marek. Hughes zarządzał marketingiem takich firm, jak Half.com (spółka zależna od eBay), PepsiCo i PepBoys. Więcej o nim i o tej książce znajdziesz na stronie www.buzzmarketing.com.
Szczegóły
Tytuł: Marketing szeptanyPodtytuł: Z ust do ust Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu
Autor: Hughes Mark
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788361040040
Tytuł oryginału: Buzzmarketing: get people to talk about your stuff
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Rzychoń Tomasz
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 272
Format: 15.8x23.3cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.434 kg